iphone 6 accessoires

Algemene Voorwaarden

De volgende Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op je bestelling geplaatst bij Mobile Fun Limited. Door een bestelling te plaatsen bij Mobile Fun ga je akkoord met deze voorwaarden.

Betaalmethodes
Producten bestellen op onze website
Je recht op annulering
Vertraagde / Verloren leveringen
Hoe retourneren
Retour beleid
Fabrieksgarantie
Beleid bij mislukte levering
Promotiecodes
Informatie die je aan ons verstrekt
Online contract vorming
Fraude
Leeftijd

Alle afbeeldingen op deze site pogen onze producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Houd er rekening mee dat de designs licht kunnen variëren van de afbeelding door normale schommelingen in design- en productie.

 

Geaccepteerde betalingsmethodes

Je kunt op verschillende manieren betalen voor je bestelde producten.

Voor details over veiligheid, zie ons privacy statement. Betalingen kunnen op de volgende manieren worden volbracht:

• iDEAL
• Creditcard (Visa + Mastercard)
• Paypal

 

Producten bestellen op onze website

Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten. Verzendkosten worden toegevoegd bij het afrekenen, nadat je de verzendmethode hebt geselecteerd. Alle producten vermeld op onze website worden verzonden vanuit ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk. Voor zakelijke bestellingen verwijzen we naar MobileFun.co.uk.
We streven naar nauwkeurige prijs- en beschikbaarheidsinformatie weer te geven, desondanks kan een klein aantal producten in onze catalogus voorzien zijn van een onjuiste prijs- of beschikbaarheidsstatus.
We behouden de mogelijkheid productprijzen aan te passen op ieder moment voordat je je bestelling plaatst.
Als de producten die je hebt besteld niet op voorraad zijn, sturen we een e-mail om je hiervan op de hoogte te brengen, waarna je je bestelling eventueel kunt annuleren.
We doen ons best om nauwkeurig in te schatten wanneer items worden verzonden en/of geleverd, maar deze schattingen zijn gebaseerd op verschillende factoren die wij niet volledig kunnen beinvloeden en als zodanig behoren verzend- en/of levertijden niet tot de essentie van het contract en moeten deze enkel worden beschouwd als ruwe schatting.

 

Je recht op annulering

Je kunt je contract met Mobile Fun binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen annuleren. Je dient hiervoor Mobile Fun schriftelijk te informeren per post of per e-mail.

Als je bestelling nog onderweg is of als je het al in ontvangst hebt genomen, dien je de ongewenste item(s) retour te sturen met het Mobile Fun Online Retour Formulier waarop je je referentienummer dient te vermelden.

Je bent verantwoordelijk voor het retourneren van de goederen in een redelijkerwijze goede staat met voldoende bescherming. Zie onze pagina voor Retourneren voor meer informatie over de procedure.
De goederen mogen niet zijn gebruikt, moeten compleet zijn met alle onderdelen, en de verpakking mag niet zijn beschadigd. Als aan deze voorwaarden niet wordt voldaan, kunnen we mogelijk de geretourneerde goederen niet aanvaarden. Het aankoopbedrag zal worden teruggestord op je rekening binnen 30 dagen na kennisgeving van de annulering aan Mobile Fun.

Zorg ervoor dat alle retour-items zorgvuldig en veilig worden ingepakt. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor producten die zijn beschadigd tijdens het transport.

 

Vertraagde / Verloren Leveringen

  1. Als je je bestelling 15 werkdagen na verzending nog niet hebt ontvangen, moet je ontmiddelijk de Mobile Fun Klantendienst op de hoogte stellen van de vertraging/verlies.
  2. Een vervangend item zal je worden toegezonden na invulling en terugsturing van een niet-levering aangifteformulier.
  3. Indien een een terugbetaling wordt gevraagd, moet een niet-levering aangifteformulier worden voltooid en teruggestuurd voordat een terugbetaling kan worden toegestaan.
  4. Het aangifteformulier wordt verzonden naar het e-mail adres opgegeven bij de oorspronkelijke bestelling en dient bij ontvangst volledig ingevuld terug te worden gestuurd naar het retouradres aangegeven op het formulier.
  5. Indien het ingevulde niet-leverings aangifteformulier niet is ontvangen binnen 10 werkdagen na ontvangst, wordt je aansprakelijk voor de initiële product- en verzendkosten.
    - Indien een vervanging is aangevraagd en verzonden, zal dit worden aangerekend via de betaalmethode van uw oorspronkelijke bestelling.
    - Als een terugbetaling is aangevraagd en het formulier is niet binnen de aangegeven termijn terug ontvangen, zal de terugbetaling niet worden verwerkt.
  6. De kosten zullen worden terugbetaald na ontvangst van het ingevulde niet-levering aangifteformulier als deze binnen 20 werkdagen werd teruggestuurd. Voor formulieren ontvangen tussen de 11e en 20e werkdag worden administratiekosten van 20% van de waarde van het verloren pakket in rekening gebracht via je oorspronkelijke betaalwijze. Ieder formulier dat na deze periode wordt ontvangen wordt als ongeldig beschouwd.

 

Hoe Retourneren

Retour Policy

Bij Mobile Fun hebben we er alle vertrouwen in dat je tevreden zal zijn met je aankoop. Mocht je echter toch je goederen willen retourneren, volg dat het hieronder beschreven Retour Beleid.

Defecte Goederen – binnen 30 dagen

Als je goederen defect zijn bij aankomst, heb je 30 kalenderdagen om ons hierover te informeren.
Goederen dienen te worden geretourneerd in de orginele verpakking, compleet met alle accessoires en documentatie. Nadat we de defecten hebben geverifieerd, zullen we je een vervanging sturen of je geld terugstorten via de oorspronkelijke betaalwijze. We testen de geretourneerde artikelen, en als onze technici vinden dat een geretourneerd artikel niet defect is of dat er mee is geknoeid, sturen we het naar je terug (in bepaalde omstandigheden dienen defecten te worden vastgesteld door de fabrikant van het product voordat een vervanging kan worden verzonden – e.g. defecte geheugenkaarten). In dit geval ben je aansprakelijk voor het teruggestuurde product.
Goederen buiten de 30 kalenderdagen kunnen enkel worden vervangen.

Ongewenste Goederen – binnen 30 dagen

Je kunt ongewenste goederen terugkeren binnen 30 kalenderdagen na de levering voor een vervangend product of terugstorting van het aankoopbedrag. De verzendkosten kunnen wij bij ongewenste goederen niet vergoeden.

Als je een product naar ons retourneert dat niet in een redelijke conditie wordt ontvangen, behouden wij het recht het product naar je terug te sturen, of de bevoorradingskosten aan te rekenen*.

Helaas kunnen we bepaalde producten waarvan de verzegeling/verpakking is geopend niet terugbetalen, ruilen of vervangen. Dit is van toepassing op product software, alle soorten vervangende batterijen, geheugen- en media kaarten of soortgelijke producten. Draadloze of Bekabelde Headsets waarvan in-oor gebruik wordt vastgesteld zijn eveneens uitgesloten om hygiënische redenen. Tevens kunnen verbruiksartikelen zoals screenprotectors en reiningvloeistoffen niet geruild worden als de verpakking hiervan geopend is met uitzondering van beschadigde artikelen door bijvoorbeeld verzending of een fabricage fout.

Vervanging & Terugbetaling

Indien van toepassing, zullen vervanging van artikelen zo snel mogelijk worden verwerkt. Het tot 10 werkdagen kan duren om het item te verzenden. Als een product niet op voorraad is, wordt het een priority bestelling om te worden verzonden zodra het product terug op voorraad is.

Als je in aanmerking komt voor een terugbetaling, maken we het bedrag naar je over via de oorspronkelijke betaalwijze. Let op: Het is je eigen verantwoordelijkheid om ons op de hoogte te brengen van eventuele wijzigingen in je kaartgegevens, e.g. je hebt de kaart niet langer in gebruik. Terugbetalingen kunnen tot 30 dagen duren om te verwerken.
Terugbetalingen per creditcard worden gedaan naar dezelfde kaart die is gebruikt voor de aankoop*.

Iedere retourzending waar geen retour formulier of retour referentienummer bijgevoegd is zal 30 dagen lang door Mobile Fun worden bewaard, in afwachting van het ingevulde formulier. Items die niet binnen deze periode worden opgeëist zullen worden verwijderd wat resulteert in het afronden van je retour zonder actie.
*Deze voorwaarden hebben geen invloed op je wettelijke rechten

Fabrieksgarantie

Buiten de 30 dagen retour periode kunnen geretourneerde artikelen niet worden aanvaard, tenzij dit onder de fabrieksgarantie valt. Items die naar ons worden geretourneerd zullen worden doorgestuurd naar de fabrikant voor reparatie of vervanging.
Voor reparatie/vervanging onder fabrieksgarantie dien je ons online retour formulier in te vullen en het product te retourneren naar Mobile Fun. Gelieve het referentienummer bij te voegen om er zeker van te zijn dat je product zonder vertraging wordt verwerkt.

Onbezorgde pakketjes

Onbezorgde pakketjes keren af en toe terug naar Mobile Fun binnen 5-10 dagen na verzending vanuit ons magazijn.

Dit kan gebeuren om de volgende redenen:

  1. De geadresseerde is verhuisd
  2. Geen antwoord
  3. Incompleet adres
  4. Adres ontoegankelijk
  5. Geadresseerde niet bekend
  6. Geweigerd
  7. Niet besteld

Indien een van de bovenstaande redenen van toepassing is op je bestelling zal je op de hoogte worden gebracht via e-mail en indien nodig, gevraagd om een bezorgadres of bevestiging van het bezorgadres dat je oorspronkelijk had voorzien bij het plaatsen van je bestelling.

Redenen 1 & 2
Kosten voor de her-levering zijn voor je eigen rekening en je bestelling zal worden verzonden binnen 48-72 uur na kennisgeving, tenzij Mobile Fun alternatieve instructies ontvangt.

Redenen 3-5
Kosten van de her-levering zijn voor je eigen rekening en je bestelling wordt verzonden na bevestiging van het leveringsadres.

Redenen 6 & 7
Er wordt geen actie ondernomen door Mobile Fun totdat er nieuwe instructies zijn ontvangen. Indien 30 dagen na de oorspronkelijke verzenddatum je geen contact met Mobile Fun hebt opgenomen, wordt je bestelling verwijderd en een recycling fee aangerekend.

Opmerkingen:

• Indien je leveringsadres dient te worden gewijzigd, neem dan binnen 48 uur contact op met onze Klantenservice per e-mail of door te bellen naar 020 794 3868 tijdens onze openingstijden.
• Her-leveringen worden in rekening gebracht volgens het tarief van de bezorgwijze geselecteerd bij plaatsing van de oorspronkelijke bestelling.

 

Promotie / Kortingscodes

  • Promotie / Kortingscodes zijn enkel online geldig en dienen te worden ingevoerd in het winkelwagentje om de korting te verkrijgen.
  • Promotiecodes kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere promotiecodes.

 

Informatie die je aan ons verstrekt

Het onderstaande is van toepassing op alle informatie die je aan ons verstrekt, bijvoorbeeld tijdens een registratie- of bestelproces.

  • Je geeft ons toestemming om persoonlijke informatie die je identificeert te gebruiken, opslaan of anderszins te verwerken, met inbegrip van maar niet beperkt tot je naam, e-mail adres, telefoonnummer en adres, voor zover redelijkerwijs nodig is om je bestelling te plaatsen, onze producten en diensten te communiceren, en eventuele vragen te beantwoorden over deze zaken, door ons, onze partners, opvolgers (inclusief de koper van het geheel of een deel van het bedrijf), associates of onderaannemers (samen met onze ‘Partner Companies’). Wil je informatie of je persoonlijke gegevens inzien of wijzigen, stuur dan een e-mail naar klantenservice@mobilefun.nl.
  • Als je producten koopt via onze website of ons persoonlijke informatie verschaft, kunnen we informatie over je koopgedrag verzamelen. Als je ons persoonlijke correspondentie stuurt zoals e-mails en brieven, kunnen we deze informatie verzamelen in een persoonlijk bestand. Al deze informatie verzameld door ons wordt in deze algemene voorwaarden aangeduid als ‘Persoonlijke Informatie’.

 

Online Contract Vorming

Door het invullen en indienen van het elektronisch bestelformulier ga je akkoord met deze voorwaarden en plaats je een bestelling om goederen te kopen van Mobile Fun Limited. Onze aanvaarding van je bestelling is pas volledig als wij je een verzendbevestigings e-mail of SMS sturen, of als de goederen die je besteld hebt worden verzonden – afhankelijk van wat eerst plaatsvindt. Als om welke reden dan ook je bestelling wordt afgewezen voordat we je bestelling accepteren en de betaling al is gemaakt, zal onmiddelijk een volledige terugbetaling worden gemaakt. Goederen op dezelfde bestelling die we niet hebben bevestigd in de verzendbevestigings e-mail of SMS en die niet zijn verzonden, maken geen deel uit van de bindende overeenkomst tussen jou en Mobile Fun Limited.

 

Fraude

Mobile Fun Limited zal geen pogingen tot verkrijgen van goederen op frauduleuze wijze tolereren. Eventuele frauduleuze handelingen zullen worden gemeld aan de relevante autoriteiten. Houd er rekening mee dat Internet-host-IP-adressen worden geregistreerd bij het plaatsen van een online bestelling.

 

Leeftijd

Alle bestellingen geplaatst door personen jonger dan 18 moeten de toestemming hebben van een ouder of verzorger. Alle informatie ingediend door een minderjarige moet de toestemming hebben van een ouder of verzorger. De kaarthouder moet beschikbaar zijn om informatie te geven in de gevallen waar een minderjarige een bestelling plaatst.

Print deze pagina

Post to Twitter Post to Stumble Upon Post to Delicious

Information Pages