Galaxy S5 Accessoires

FAQ

 

Veel gestelde vragen

 

Bestellen

 

Verzending & Bezorging

 

Betalen

 

Diensten & service


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Retourneren

 

Bestellen

Hoe bestel ik een product?
Ga naar de pagina van het gewenste product, geef het aantal in en klik op ‘bestellen’. In je winkelwagentje vindt je al je producten, die je eventueel weer kan verwijderen door op het kruisje te klikken. Als je klaar bent met winkelen klik je op ‘afrekenen’ om te gaan betalen.

Het artikel dat ik wil is niet op voorraad. Wat nu?
Je kan je bestelling plaatsen en wij sturen je het product toe zodra het weer op voorraad is. Als je meerdere artikelen hebt besteld worden de artikelen die op voorraad zijn meteen toegestuurd, de ontbrekende artikelen sturen we je later toe zonder extra verzendkosten.

Ik heb een product op de Engelse site gevonden dat niet op de Nederlandse site staat. Kan ik het bestellen?
We proberen zo snel mogelijk zo veel mogelijk producten te vertalen. Als je een product vindt op MobileFun.co.uk dat je graag via de Nederlandse site zou bestellen, neem dan even contact op via klantenservice@mobilefun.nl en we zullen het product toevoegen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je bestelling nog niet is verzonden hoef je enkel even te bellen of een mailtje te sturen om te annuleren. Als je bestelling al onderweg is kan je het binnen 30 dagen terugsturen. Lees hier meer over hoe te retourneren.

Bestellen voor bedrijven
MobileFun.nl betalingen zijn inclusief 21% BTW . We zijn momenteel niet in staat BTW vrije bestellingen te verwerken. BTW vrije bestellingen kunnen wel worden geplaatst via de Corporate Accounts afdeling van MobileFun.co.uk.

 

Betalen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Je kunt op MobileFun.nl betalen via iDEAL, Creditcard (Visa & MasterCard) of PayPal. Meer informatie hier.

Is het veilig om via MobileFun.nl te betalen?
Alle betalingsmogelijkheden zijn goed beveiligd zodat je gegevens correct worden behandeld. Lees hier meer over veiligheid en privacy.

Waarom is mijn betaling geweigerd?
Controleer ten eerste of je nog voldoende geld op je rekening/account/creditcard hebt. Je bank kan je betaling hebben geweigerd omdat ze fraude vermoeden, bijvoorbeeld omdat het adres of de naam niet kloppen. Controleer goed of je naam, adres en andere gegevens correct  hebt ingevoerd. Je kan ook een andere betalingsmethode proberen. Als er een technisch probleem is met je betaling, neem dan contact op via klantenservice@mobilefun.nl of 020 7943868.

Ik heb betaald maar geen bevestiging of bestelling ontvangen. Wat nu?
Als je je betalingskenmerk doorstuurt naar klantenservice@mobilefun.nl zullen we zo snel mogelijk nakijken of je bestelling correct is doorgekomen.

 

Verzending & Bezorging

Bezorgopties, levertijden en verzendkosten
Meer informatie over bezorgopties, levertijden en verzendkosten vindt je hier.

Online traceren
Als je je bestelling hebt laten verzenden via DHL kan je met je op DHL.nl je zending traceren met het tracking nummer dat je is toegezonden per e-mail.

Mijn product is niet geleverd / vertraagd. Wat nu?
De geschatte leveringstijden zijn doorgaans betrouwbaar. Toch komt het voor dat een product vertraagd of verloren is. Als je bestelling na 15 werkdagen nog niet is gearriveerd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Meer informatie in onze Algemene Voorwaarden.

Er zit een fout in mijn adres
Bel ons zo snel mogelijk op 020 794 38 68. Bestellingen worden automatisch verzonden en fouten worden niet altijd herkend door het systeem. Probeer ons dus zo snel mogelijk op de hoogte te brengen zodat we het kunnen corrigeren.

 

Retourneren

Hoe lang is mijn bedenktijd?
Bij Mobile Fun hanteren we een Niet-Tevreden-Geld-Terug periode van 30 dagen. Meer details over ons beleid vindt je hier, en bekijk instructies over hoe te retourneren.

Wat doe ik als mijn product defect is?
Laat ons het binnen 30 dagen weten als je product defect geleverd is, en we zullen je het aankoopbedrag vergoeden of een vervanging sturen. Meer details over ons beleid vindt je hier, en bekijk instructies over hoe te retourneren.

Hoe retourneer ik een product?
Bekijk hoe je eenvoudig en snel een product kan retourneren.

 

Diensten en service

Klachten
Voor vragen, problemen of klachten kun je contact opnemen met de klantenservice.  Stuur ons een mailtje op klantenservice@mobilefun.nl of bel ons van maandag tot vrijdag tussen 9.30 en 18.00 op 020 794 3868 (+31 20 794 3868 vanuit andere landen).

Als je niet tevreden bent met de verhelping van je klacht kan je deze schriftelijk indienen bij MobileFun.nl.

Stuur hiervoor je klacht onder vermelding van je naam, contactgegevens en referentienummer naar:

Mobile Fun the Netherlands
T.a.v. Afdeling klachten
Unit 16 Network Park
Duddeston Mil Road
Birmingham
B8 1AU
United Kingdom

Je ontvangt een ontvangstbevestiging van je klacht en een definitief antwoord binnen uiterlijk 14 kalenderdagen na ontvangst.

Post to Twitter Post to Stumble Upon Post to Delicious

Information Pages