store-flag

Looks like you're in United States...

Find accessories for your device

Veel gestelde vragen



Bestellen

Hoe bestel ik een product?

+

Ga naar de pagina van het gewenste product, geef het aantal in en klik op 'bestellen'. In je winkelwagentje vindt je al je producten, die je eventueel weer kan verwijderen door op het kruisje te klikken. Als je klaar bent met winkelen klik je op 'afrekenen' om te gaan betalen.

Het artikel dat ik wil is niet op voorraad. Wat nu?

+

Je kan je bestelling plaatsen en wij sturen je het product toe zodra het weer op voorraad is. Als je meerdere artikelen hebt besteld worden de artikelen die op voorraad zijn meteen toegestuurd, de ontbrekende artikelen sturen we je later toe zonder extra verzendkosten.

Moet ik btw of invoerrechten betalen aan mijn afleveradres in de EU?

+

Als je bestelling minder dan € 150,- exclusief verzendkosten is, dan is de btw al inbegrepen in de prijs die je betaalt bij het afrekenen. Dit betekent dat er geen extra btw hoeft te worden betaald wanneer uw bestelling bij u wordt afgeleverd. Zie voor meer informatie an Verzending en Bezorging.

Weigering om kosten te betalen - Retourbeleid
Indien u weigert de invoerrechten of BTW over uw zending te betalen, kan dit tot gevolg hebben dat de zending wordt geretourneerd aan Mobile Fun. In dit geval zullen alle retourkosten plus een minimum administratiekost van £5.00 (of gelijkwaardig bedrag tegen de huidige wisselkoers) in mindering worden gebracht op het uiteindelijke terug te betalen bedrag.

Ik heb een product op de Engelse site gevonden dat niet op de Nederlandse site staat. Kan ik het bestellen?

+

We proberen zo snel mogelijk zo veel mogelijk producten te vertalen. Als je een product vindt op MobileFun.co.uk en we zullen het product toevoegen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

+

Als je bestelling nog niet is verzonden hoef je enkel even een mailtje te sturen om te annuleren. Als je bestelling al onderweg is kan je het binnen 30 dagen terugsturen. Lees hier meer over hoe te retourneren..

Bestellen voor bedrijven

+

MobileFun.nl betalingen zijn inclusief 21% BTW . We zijn momenteel niet in staat BTW vrije bestellingen te verwerken. BTW vrije bestellingen kunnen wel worden geplaatst via de Corporate Accounts afdeling van MobileFun.co.uk

Betalen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

+

Je kunt op MobileFun.nl betalen via iDEAL, Creditcard (Visa & MasterCard) of PayPal. Meer informatie hier.

Is het veilig om via MobileFun.nl te betalen?

+

Alle betalingsmogelijkheden zijn goed beveiligd zodat je gegevens correct worden behandeld. Lees hier meer over veiligheid en privacy.

Waarom is mijn betaling geweigerd?

+

Controleer ten eerste of je nog voldoende geld op je rekening/account/creditcard hebt. Je bank kan je betaling hebben geweigerd omdat ze fraude vermoeden, bijvoorbeeld omdat het adres of de naam niet kloppen. Controleer goed of je naam, adres en andere gegevens correct  hebt ingevoerd. Je kan ook een andere betalingsmethode proberen. Als er een technisch probleem is met je betaling, neem dan contact op via email.

Ik heb betaald maar geen bevestiging of bestelling ontvangen. Wat nu?

+

Als je je betalingskenmerk doorstuurt naar email zullen we zo snel mogelijk nakijken of je bestelling correct is doorgekomen.

Verzending & Bezorging

Bezorgopties, levertijden en verzendkosten

+

Meer informatie over bezorgopties, levertijden en verzendkosten vindt je Algemene Voorwaarden.

Er zit een fout in mijn adres

+

Neem zo snel mogelijk contact op via email. Bestellingen worden automatisch verzonden en fouten worden niet altijd herkend door het systeem. Probeer ons dus zo snel mogelijk op de hoogte te brengen zodat we het kunnen corrigeren.

Als het bezorgadres dat ons verschaft is op het moment van bestellen incorrect is en er geen verzoek is gedaan om fouten te veranderen dan kan Mobile Fun niet verantwoordelijk gehouden worden en kunnen wij ook geen actie ondernemen.

Diensten en service

Klachten

+

Voor vragen, problemen of klachten kun je contact opnemen met de klantenservice. Stuur ons een mailtje op mailtje op email.

Als je niet tevreden bent met de verhelping van je klacht kan je deze schriftelijk indienen bij MobileFun.nl.

Stuur hiervoor je klacht onder vermelding van je naam, contactgegevens en referentienummer naar:

Mobile Fun Limited
MF Group HQ
Unit 5, Hanover Drive,
Gravelly Industrial Park
Birmingham
B24 8HZ
United Kingdom


Je ontvangt een ontvangstbevestiging van je klacht en een definitief antwoord binnen uiterlijk 14 kalenderdagen na ontvangst.

Loading

Moment...

Sluiten
Alles